Drama Serpihan Sayang Episod 14. Nadia telah mengalami psikosis selepas bersalin selepas dia mengalami keguguran akibat kemalangan. Tetapi dia dapat meneruskan kehidupan seperti biasa kerana dia telah menjalani rawatan untuk penyakitnya. Namun keadaan mula berubah apabila suaminya Syakir abang Imran yang sudah bertahun-tahun berpisah, tiba-tiba muncul semula dalam hidup mereka. Penyakitnya semakin teruk, dunianya berputar di luar kawalan, dan nyawa orang tersayang Nadia kini terancam. Nadia tiada pilihan selain memutuskan tindakan seterusnya sebelum terlambat.


Drama Serpihan Sayang Episod 13




Drama Serpihan Sayang Episod 14

Drama ini mengisahkan tentang Seorang wanita bernama Nadia. Dia menghidap satu penyakit bernama postpartum psikosis selepas dia kematian anak dalam kandungannya akibat daripada kemalangan. 

Selepas itu dia membuat rawatan dan terapi, akhirnya dia sembuh dan boleh menjalani kehidupan seperti biasa.

Nadia tinggal bersama dengan suaminya syakir dan alisya. Namun begitu kemunculan Imran yang merupakan abang kandung kepada Syakir membuakan suasana rumah iu berantakkan.




Imran berjaya memujuk Syakir untuk membenarkan dia tinggal dengan mereka dan sejak itulah banyak kejadian anih dan pelik berlaku. lebih parah apabila penyakita post partum psikosis Nadia bertambah buruk.

Apa punca sebenarnya yang berlaku?

Post a Comment

Previous Post Next Post